Peilikauppa - peilit netistä

Haku
Kaupan ehdot ja maksaminen

FINNMIRROR OY:n ETÄKAUPAN TOIMITUSEHDOT 15.3.2011

Soveltamisala

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Finnmirror Oy:n (0648096-5) ja Asiakkaan väliseen kauppaan Asiakkaan tilatessa Finnmirror Oy:n verkkokaupasta.

Toimitusaika ja –tapa

Tilauksen toimitusaika on 2 – 5 työpäivää Suomessa.
Toimitukset asiakkaalle hoitaa Itella Oyj.

Nouto postista

Itella Economy -palvelu, paketti on noudettavissa kotipostista pääsääntöisesti lähetystä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen.

Postin kotiinkuljetus

Itella Express Flex-palvelu, vastaanottajalle soitetaan jakeluajankohdan sopimiseksi pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä lähetyksestä.

Toimituskulut

Postista noudettavan paketin toimituskulut ovat 10,00 euroa.
Kotiin kuljetettavan paketin toimituskulut ovat 15,00 euroa.

Maksutavat

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Finnmirror Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Peruutusoikeus ja palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen webkauppa@finnmirror.fi tai puhelimitse (03) 51 161 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautusta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Finnmirror Oy, Peilitie 15, 38200 Sastamala

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava viipymättä Finnmirror Oy:lle. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Tilauksiin tai laskutukseen liittyvistä virheistä on ilmoitettava Finnmirrorin asiakaspalveluun, puhelinnumero (03) 51 161, sähköposti: webkauppa@finnmirror.fi

Voimassaolo

Nämä sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Finnmirror Oy:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Muutoksesta ilmoitetaan Finnmirror Oy:n webkaupan internetsivuilla .

Sovellettava laki ja erimielisyydet

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Tampereenkäräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.


Sulje

Sulje